2024 01 11
19:00 - 21:00


2024 m. sausio 11 d., ketvirtadienį, 19 val. M. K. Čiurlionio namai Vilniuje kviečia kino bendruomenę burtis diskusijoms, dalintis patyrimais, gyventi dokumentiniu kinu bei tęsti įvairiaspalvio kino peržiūras, dalyvaujant ciklo „Pasaulio kino vakarai su režisieriumi Audriumi Stoniu“ susitikimuose.

Šį ketvirtadienio vakarą jaukioje M. K. Čiurlionio namų salėje žengsime dar vieną žingsnį gilyn į paslaptingą ir spalvingą Indijos kino pasaulį. Trumpametražių Indijos dokumentinių filmų programa pristatys du filmus, sulaukusius tarptautinio pripažinimo ir kalbančius apie nepaprastai skirtingus ir ryškius Indijos šventinius ritualus. Tai režisieriaus Hardik Mehta filmas „Garsūs Achmedabade“ („Amdavad Ma Famous“, 2015), pasakojantis apie aitvarų festivalį Achmadabade, Indijoje, kur vieną dieną į dangų pakyla tūkstančiai aitvarų, ir pasaulinio pripažinimo sulaukęs režisieriaus Supriyo Sen filmas „Wagah“ (2009), dokumentuojantis neįtikėtiną militaristinį ritualą Indijos-Pakistano pasienio punkte.

Vakaro metu taip pat bus parodyti dar keturi trumpi filmai, pasakojantys vieno seniausių Ramajanos (Ramayanos) šventųjų Indijos miestų Našiko (Nashik) istorijas.

Po peržiūros žiūrovai tradiciškai kviečiami pasilikti diskusijai, dalintis įžvalgomis apie matytas kino juostas su režisieriumi Audriumi Stoniu.

➤ Renginys nemokamas, be išankstinės registracijos.
➤ Durys atidaromos 18:30 val.

Facebook

^^^^^^^^

Audrius Stonys yra aktyvus tarptautinio kino judėjimo dalyvis, Leipcigo, Noibrandenburgo, Sienos, San Paulo, Rio de Žaneiro kino festivalių žiuri narys. Audriaus Stonio dokumentiniai filmai apdovanojimus pelnė 19-oje tarptautinių festivalių, jis vienintelis Lietuvoje yra įvertintas Europos kino akademijos „Felix“ apdovanojimu, jo filmų retrospektyvos buvo surengtos Izraelyje, Vokietijoje, Ispanijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Čekijoje, Rusijoje ir Japonijoje.

„Kino vakarų metu mes praversime tik nedidelį plyšį į tą, kartais nematomą, dažnai neatrastą arba užmirštą kino lobyną. Kalbu ne apie dešimtmečiais nutolusią kino istoriją, bet ir naujausius filmus, kuriems prasibrauti iki mūsų sutrukdo paradoksali priežastis – jų gelmė, įdomesnė forma, nevienaplanis turinys – tai, kas daugeliui komercinio kino rodytojų kelia alergiją, neįveikiamą siaubą ir baimę”, – Audrius Stonys.