2025 01 23
19:00 - 21:00
M. K. Čiurlionio namai kviečia sausio 23 d., ketvirtadienį, 19 val. kino mylėtojus, entuziastus tęsti pažintį su pasaulio kino lobynu ir po peržiūros burtis diskusijoms, kitokiems pokalbiams, naujiems atradimams ir patyrimams, kuriuos sukuria šių vakarų idėjos autorius, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas, Europos kino akademijos ir Europos dokumentikos tinklo narys Audrius Stonys, sukūręs virš 20 dokumentinių filmų ir apie 400 televizijos dokumentinių apybraižų.
Peržiūroje vienas ryškiausių italų neorealizmo šedevrų – Luchino Visconti režisuota drama „Bellissima“ (1951 m.).
„Tai jaudinanti, autentiška ir gili istorija apie motinos meilę, ambicijas ir sudėtingus pasirinkimus, kuriuos lemia gyvenimo realijos. Filmo centre – galingas Anna Magnani pasirodymas, užburiantis tiek savo emociniu tikrumu, tiek žmogiška drama. Šis filmas yra ne tik odė Italijos pokario visuomenei, bet ir jautrus motinystės portretas, aktualus ir šiandien. Anna Magnani sukūrė vieną iš savo geriausių vaidmenų, perteikdama motinos meilės sudėtingumą ir desperaciją.“ – dalinasi mintimis apie filmą režisierius Audrius Stonys.
Renginys nemokamas, be išankstinės registracijos.
Durys atidaromos 18:30 val.
Įėjimas iš kiemo pusės, įsukus į bromą.
Vėluojantys žiūrovai, prasidėjus renginiui, neįleidžiami.
Facebook

Režisierius Audrius Stonys
Audrius Stonys yra aktyvus tarptautinio kino judėjimo dalyvis, Leipcigo, Noibrandenburgo, Sienos, San Paulo, Rio de Žaneiro kino festivalių žiuri narys. Audriaus Stonio dokumentiniai filmai apdovanojimus pelnė 19-oje tarptautinių festivalių, jis vienintelis Lietuvoje yra įvertintas Europos kino akademijos „Felix“ apdovanojimu, jo filmų retrospektyvos buvo surengtos Izraelyje, Vokietijoje, Ispanijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Čekijoje, Rusijoje ir Japonijoje.
„Kino vakarų metu mes praversime tik nedidelį plyšį į tą, kartais nematomą, dažnai neatrastą arba užmirštą kino lobyną. Kalbu ne apie dešimtmečiais nutolusią kino istoriją, bet ir naujausius filmus, kuriems prasibrauti iki mūsų sutrukdo paradoksali priežastis – jų gelmė, įdomesnė forma, nevienaplanis turinys – tai, kas daugeliui komercinio kino rodytojų kelia alergiją, neįveikiamą siaubą ir baimę”, – Audrius Stonys.